luni, 11 octombrie 2010

timiditate…bunătate…generozitate..etc

Calităţi …
Se prea poate să le avem toţi în dotarea personală a caracterului nostru, depinde însă doar modul de etalare a acestor calităţi şi imediat apoi modul de judecare a celorlalţi faţa de ele.
Ce doresc să descriu este un caracter , o persoană ..aşa cum am fost şi eu candva…şi nu mai sunt.
Am mai nou o prietenă , pe un site de joc …o femeie căsătorită , fericită, împlinită ….deţine “încă” calităţi deosebite cum ar fi ….bunătate , este foarte cuviicioasă, timidă ,altruistă…un om deosebit.De ce spun “incă”?..căci peste puţin timp sigur nu le va mai avea pe toate! Are 2 luni de când a luat contactul cu internetul…tărâmul unde ea crede cu tărie că toată lumea este drăguţă , amabilă…lista poate continua.
Deja a luat contact cu 2-3 cazuri care i-au dovedit că nu toţi suntem ca ea .Mirarea încă îi este mare la fiecare noutate…încă rămâne marcată la fiecare ofensă adusă şi suferă pentru fiecare cuvânt …nu înţelege răutatea unora şi respingerea altora.Cineva o judeca astfel “prea sensibilă doamna” cu toate că în realitate tu (şi iar scriu despre tine) nu ai vorbi cu ea urât , nu ai mai judeca-o , ai fi cuviincios…ai fi un domn cu o doamnă.
Internetul …am ajuns eu la concluzia că este locul unde ne desfăşuram personalitatea aşa cum nu putem să o facem in viaţa de zi cu zi , locul unde ” animalul” din noi işi găseşte sălbăticia , locul unde putem spune orice căci nu suntem cunoscuţi, văzuţi şi nu ne intereseaza dacă şi cum suntem judecaţi.
Deocamdată are răbdare şi iubeşte oamenii necondiţionat , fiecare este om pentru ea şi merită iubit…dar până când?Deocamdată nu i-a călcat nimeni în picioare bunătatea şi nu şi-a bătut joc nimeni de iubirea ei faţă de oameni …întrebarea mea este ..de ce trebuie neapărat sa se facă acest lucru ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu