luni, 23 august 2010

A judeca ..



Am incercat intotdeauna sa nu judec prea aspru pe
nimeni indiferent de actiunea facuta sau de
hotararea luata caci toate le facem in functie de 
conjunctura situatiei date si mai ales pentru a fi in
beneficiul si in favoarea noastra. M-am pus in
situatia celuilalt  daca am fost intrebata " e bine?
ce zici?" si nu de putine ori am tacut poate...pentru
a  nu fi nedreapta sau pentru a nu partini pe nimeni
si poate am facut rau ...sau poate a fost bine, insa
gandesc eu ca toti suntem oameni si fiecare dintre
noi este unic in felul sau de a fi si asta nu inseamna
ca  daca  avem  toti  aceeasi  latura  comuna "
umanitatea" ar trebui sa gandim in unele situatii
daca nu la fel , macar asemanator.
  Insa daca este sa judec aspru , atunci eu sunt
singura persoana pe care o judec la gradul  ridicat 
in tot ceea ce fac sau am de gand  sa fac , in tot ceea
ce gandesc , in tot ceea ce imi doresc si tot asa ,  iar
asta cred eu deoarece mereu asteptam de la noi mai
mult decat am putea , ori credem  ca putem si in
limita normalului de la ceilalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu