marți, 24 august 2010

A fi sau a nu fi cunoscut


     A fi sau nu o persoana cunoscuta!
 Poate de cele mai multe ori mi-am dorit sa fiu o
persoana cunoscuta, nu pe o scara mare de oameni
dar cat de cat...poate de cele mai multe ori iti doresti
sa stii ca atunci cand iesi in societate poti avea
posibilitatea de a avea un cerc mai amplu de
prieteni , cunoscuti , de ce nu  si de dusmani ,
inevitabil de altfel!
  In momentele in care esti alaturi de cineva care nu
mai conteneste a saluta mai pe toata lumea , a
discuta "cate ceva" cu mare parte dintre ei , a cere
un sfat , eventual ajutorul intr-o chestiune
oarecare ( problemele  ti le rezolvi singur)  avand
stiinta ca ai la cine apela, etc apare acel sentiment
de invidie .
 Dar..de cele mai multe ori , ma gandesc...si ma
intreb daca nu este obositor sa fii atat de cunoscut ,
daca nu te oboseste  de cele mai multe ori prezenta
lor in jurul tau  , faptul ca nu te poti plimba linistit
atunci cand simti nevoia de a fi tu singur cu tine
insuti , si multe situatii similare.
  De cele mai multe ori imi spun ca nu as fi
bucuroasa sa imi impart cu nimeni acele momente
de liniste si singuratate care imi confera mediul
propice de a-mi asculta gandurile  si de a gandi
mult si bine....chiar daca sunt persoana care
tanjeste dupa comunicare mai mereu.
  Vis-a-vis  de toate astea ma intrebam daca nu
cumva am vreo depresie ( ceva la moda de altfel )
dar in scurt timp mi-am raspuns singura dupa o
lista de pro si contra , ca de fapt sunt inca o fire
copilaroasa , melancolica si ma multumesc cu acele
putine persoane care " le " si " ma " cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu